Nieuwe Poll: 1ste kerstdag |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Er staat weer een nieuwe poll online, wat stem jij?
Ouders Schoonouders Vrienden Alleen
|
|
merlinswit Oudgediende
WMRindex: 4.789 OTindex: 3.325
|
ouders |
|
nietmeer
|
Ik stem niet, want ik ben niet met mijn Ouders, Schoonouders, Vrienden of Alleen....ben met m'n gezin |
|
GraafGatenKaas Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 424 Wnplts: heinenoord
|
ik ben bij familie |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
1ste kerstdag bij mijn oma |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Ouders. Net als normaal eigenlijk |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Familie, essentiele optie zit er niet bij.. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Quote @LessienElensar: Ik stem niet, want ik ben niet met mijn Ouders, Schoonouders, Vrienden of Alleen....ben met m'n gezin Quote @Sto: Familie, essentiele optie zit er niet bij.. @Voogeltje: Y U NO add extra options now? |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.024
|
Ik heb mijn zoon bij mij Dus heb ik maar alleen gestemd want die mogelijkheid is er niet |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Alleen, denk ik |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Oma, en we eten witlof en een karbonaatje, en en en pudding (oma is 96..) |
|
nietmeer
|
toch jammer dat na ouders toch een groot percentage mensen kerst alleen moeten doorbrengen... ik stemde voor ouders... |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.024
|
@MuseMatt: Ja maar ik ben niet bij mijn ouders |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Henze: niks jammer. Ik ben die dagen alleen, maar geniet juist van de rust. Geen besognes, wel een feestelijk aangekleed huis plus kerstboom. En honger zal ik ook niet lijden. |
|
nietmeer
|
Eerste kerstdag tussen de middag een snelle, simpele hap bij mijn schoonmoeder en de rest van de kerstdagen héérlijk in mijn eigen hutje |
|
The-Enflamer Erelid
WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
Ik ben lekker thuis bij mijn moeder en mijn broer. |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Gezellig bij schoonfamilie |
|
Missvamp Senior lid
WMRindex: 641 OTindex: 36 S |
Heb alleen gestemd, maar dan wel alleen met mijn allerliefste vriendje, onze allereerste kerst samen in ons eigen huisje! |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Bij m'n oma, broertje en moeder Alleen dat staat er niet, dus heb ik maar voor ouders gekozen |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote @Missvamp: Heb alleen gestemd, maar dan wel alleen met mijn allerliefste vriendje, onze allereerste kerst samen in ons eigen huisje! Valt dat dan niet onder vrienden? |
|
nietmeer
|
Mijn ouders komen bij mij. Mijn broer met zijn gezin trouwens ook. Daarnaast nog wat dochters met aanhang. Volgens mij is dat wel gezin/familie. Mooi dat die aanvulling er is gekomen. Nu kon ik wel stemmen |
|
nietmeer
|
@ledi: tsja zo kan je het ook zien...maar toch zullen er vast mensen zijn die niets liever willen dan iemand waar mee ze het samen kunnen vieren... |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Geen idee |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Henze: laten die mensen dan eens rondkijken/rondvragen of er iemand is die ook eenzaam is en die dan uitnodigen. Ik heb geen idee wat er in verzorgingshuizen gebeurt op 1e kerstdag. Mogelijk zijn daar mensen die je een ontzettend plezier zou doen om bij jou uit te nodigen, dan wel op te zoeken. Als je zelf geen ouders meer hebt zou je daar wellicht een hele fijne band mee kunnen krijgen. Zoials met veel in het leven, moet je ook hier de eerste stap zetten.
|
|